יום שישי, 9 ביולי 2010

הכרויות ברשת - איך למצוא אהבה

הכרויות, אהבה ויחסים ברשת

אהבה היא הצורך הבסיסי של כל אדם. אנשים רבים מחפשים ללא הרף אהבת אמת אך לא תמיד נוחלים הצלחה. אומרים שלכל סיר יש מכסה אך לפעמים המכסה מתכבה הרחק מעיני הסיר. אז איך פותרים בעיה זו?

במאה הקודמת היו פותרים בעיה זו בחברה החרדית ע\"י שידוכים שלא ממש נתנו אפשרות ליצירת אהבה, היתרון היחיד היה שלכל סיר באמת היה מכסה ואף סיר לא נשאר בודד אך לא תמיד המכסה התאים כל כך לסיר המסכן.

הפתרון של עידן האינטרנט חכם ויעיל בהרבה והוא אתרי ההכרויות. הרעיון מאחורי אתר הכרויות הינו האפשרות לפגוש עשרות ואף מאות אנשים מבלי לקום מהכיסא בזמן קצר ובלי שום התחייבות. באתר הכרויות המפגש אומנם איננו מעמיק ואולי אי אפשר להגדיר אותו בדיוק מפגש אך הוא מאפשר צפייה בעשרות אנשים, הצצה ראשונה לתחביביים שלהם ובעצם לאופי שלהם. וכך למעשה, נפרסות לפניך מגוון אפשרויות ואתה יכול לבחור מה האפשרות המתאימה לך ביותר וגם אז אין שום התחייבות. אתרי הכרויות מאפשרים לך להתחיל את הקשר באופן הכי מינורי ולא מתחייב שיש והוא שיחה פשוטה באינטרנט (הודעות פרטיות וכדומה), במידה וראית שאותו אדם מאכזב אותך וזה לא מה שציפית אתה יכול לנתק את הקשר בקלות בלי שום סיבוכים.

מן הצד השני, אי ההתחיבות יכולה ליצור בעיות ובינהם זלזול של המשתמשים. בעוד שיש משתמשים שלוקחים כל שיחה ברצינות ומצפים לרצינות מן הצד השני יש משתמשים שנרשמים לאתרי הכרויות וכותבים לעשרות משתמשים ואחר כך נותנים יחס מזלזל. על כן היזהרו ותהיו מודעים לבעיה זו.

טיפ חשוב נוסף בהרשמה לאתרי הכרויות הוא להשקיע בפרופיל שלכם. כתבו את התחביבים שלכם ופרטו על עצמכם כמה שאפשר מבלי לחשוף פרטים אישיים מדי. כך אנשים יכלו לדעת יותר עליכם לפני שהם מנסים להתחיל קשר וכך לא יהיו הפתעות.

לסיכום, אל תבואו עם ציפיות גבוהות מדי לאתרי הכרויות ומן הצד אל תהיו אדישים מדי!

אין תגובות: