יום שישי, 9 ביולי 2010

הכרויות באינטרנט – 10 הדברות להכרויות באינטרנט

הכרויות וירטואליות שונות לחלוטין מהכרות פנים מול פנים ויש להן את היתרונות שלהן. לכן, כדי להיכנס לעולם ההכרויות האינטרנטי ולהפיק ממנו את המיטב, חשוב לדעת מספר דברים על העולם הזה וכיצד להכיר דרכו בן זוג/בת זוג. הנה מדריך לטרמפיסט בגלקסיה של הכרויות וירטואליות:

1. להכיר בראש פתוח. חשוב להגיע להכרויות בכלל ובאינטרנט בפרט בראש פתוח ללא אמונות כמו בבליינד דייט אין כימיה או מי שמגיע לאתרי הכרויות נואש. מדובר במיתוס לא נכון. בימינו קשה מאוד להגדיל את מעגל החברים ולהרחיב את הסיכויים להכיר אנשים חדשים במיוחד כי מגיל מסויים אנחנו נמצאים באותן מסגרות פחות או יותר ולא תמיד יש לנו זמן בלוח הזמנים הצפוף לצאת לחוגים או פעילויות ואפילו למקומות בהם ניתן להכיר פנים מול פנים אנשים. לכן, כשנכנסים לסצינת ההכרויות הוירטואלית חשוב להגיע בראש פתוח, עם מוטיבציה וסבלנות. אי שם בין הכרטיסים מסתתרת אהבת חייכם.
2. ללמוד את הפונקציות של האתר. כדאי להכיר את אתר ההכרויות בו אתם רשומים כדי לדעת כיצד למקסם את הפלטפורמה בהצגת הנתונים שלכם, במנגנון ההתאמה (כדי להגדיל את הסיכויים להתאמה מקסימאלית) וכולי. קראו קצת על האתר, אוכלוסיית היעד, למשל, אם אתם אקדמאים רצוי שתהיו חברים באתר הכרויות לאקדמאים.
3. הציגו את עצמכם בצורה אטרקטיבית. הכרטיס באתר הכרויות הוא כרטיס הביקור שלכם, הציגו את עצמכם בצורה שיווקית ומושכת ועם זאת, היו נאמנים לעצמכם.
4. היו יצירתיים. הדרך האולטימטיבית לבלוט בין כל הכרטיס היא לייצר כרטיס אטרקטיבי ומיוחד, שיעורר עניין וימשוך פניות. שדרגו את הנוסח כמו 10 סיבות להכיר אותי וכולי.
5. היו פרסונאליים. ספרו על עצמכם, ספרו מה אתם0 מחפשים בבן זוג, כיצד אתם במערכות יחסים, לאן תצאו לדייט ראשון וכל דבר שיגרום לאנשים שצופים בכרטיס שלכם להרגיש אליכם קירבה ראשונית שתעניק להם את האומץ לשלוח לכם קריצה או מסר.
6. שלבו בכרטיס שלכם תמונה מחמיאה במיוחד כי למרות שמראה זה לא הכל, תמונה היא אלמנט מאוד בולט בכרטיס ורבים ישפטו על פיה התמונה אם לשלוח לכם מסר או לא.
7. בדקו באופן קבוע את תיבת ההודעות שלכם/המייל כדי להתעדכן מי פנה אליכם. הפכו זאת לדבר שבשגרה, כדי שלא תפספסו אף פנייה ואל תדחו שיחות טלפון עם המועמדים הפוטנציאליים.
8. אל תחששו ליזום. יוזמה היא חלק חשוב בהצלחה בדייטים ובעיקר בפעילות באתרי הכרויות. פנו גם אתם לאנשים שהתאימו לכם לפי מנגנון ההתאמה ואנשים שנראים לכם מעניינים.
9. בהתכתבות ראשונית באתר חשוב לעורר ציפייה לקראת הדייט ולדלות עוד פרטים על המועמד. השתמשו בכישורי הכתיבה שלכם כדי לנהל שיחה מעניינת און ליין ונסו להעביר את ההתכתבות לערוץ הוורבלי – לשיחת טלפון.
10. דברו והקשיבו. בשיחת הטלפון היו עצמכם ודמיינו שאתם מדברים עם מישהו שאתם מכירים כדי לא להילחץ מעצם הסיטואציה. עם זאת, זכרו שמדובר בתהליך חיזור וניתן להיות רומנטיים ומושכים יותר.

אין תגובות: