יום שישי, 9 ביולי 2010

אתרי הכרויות לקידום פנויים פנויות

פנויים ופנויות רבים, שמקדישים חלק נכבד מזמנם (ולא אחת גם פותחים את ארנקם), כדי למצוא בעזרת אתר הכרויות זה או אחר את האהבה האולטימטיבית, שהם כה כמהים למצוא ולאמץ אל ליבם, זכו לא אחת בחוויות מרגשות, שהנחילו להם גם אושר וגם שמחה, אך במקביל לכך הם גם נאלצו לטעום את הטעם המר של ריגושים שהסתיימו בלא כלום, כמו גם את תחושות האכזבה והתסכול על המזל שכביכול בגד בהם, וחמור מכל אלה - את הנטייה להטיל על עצמם את האחריות והאשמה לכישלונם, לכאורה.

למען האמת, הרצון הטבעי של נשים וגברים רבים - לצאת מחיי הבדידות בעזרת בן/בת זוג, שמתאימים להם, וגם עונים על מירב הציפיות והתקוות שלהם לעתיד טוב יותר (כמו למשל, לבנות ביחד מסגרת יציבה של זוגיות חמה, מתחשבת ונעימה), אינו קל כלל וכלל. מדובר למעשה בהליך שיכול להיות ממושך ומייגע, כפי שהרבה גברים ונשים עברו וחוו בדרך אל מימוש משאת ליבם.

מנקודת מבט זו, כדי שאף אחד ממחפשי האהבה לא יתעייף עם הזמן ולא ירים ידיים, חשוב לדעת ולזכור, שחרף הקושי לעבור בשלום את המסכת הלא קלה הזאת (של הכרות, חיזור וכלה בנשואין), יש לא מעט דברים שבכוחנו לעשות, כפי שיובהר בהמשך, על מנת לשפר את סיכויינו לסיים את \"המרוץ\" המפרך הזה בהצלחה וללא משברים קשים ו\"פציעות\" מיותרות.

כולנו יודעים, מתוך ניסיוננו בחיים, שההתרשמות הראשונה שלנו מכל אדם, אשה או גבר, משפיעה עד מאוד על המשך הקשרים שעשויים להיווצר בינינו, למרות שלא רק המראה החיצוני הוא שקובע, אלא במקרים רבים מספור מה שהשפיע יותר מכל היו דווקא תכונות האופי, הכישרונות השונים, ההשכלה, הידע, חוכמת החיים, הנימוסים, וכיוצא באלה.

במילים אחרות, כאשר אנו מחליטים להיעזר במאגרי הפנויים והפנויות, שמוצעים לנו ע\"י אתרי הכרויות שונים, כמו גם הרשתות החברתיות, עלינו להקדיש להם הרבה מזמננו ולעשות כמיטב יכולתנו על מנת להציג באתרים אלה, בצורה המיטבית ביותר, את מה שיש לנו להציע לשאר הגולשים, כדי לעורר בקרבם את הסקרנות להכיר אותנו ולפתוח עמנו בדו-שיח, שאולי גם יניב בהמשך פירות בשלים ומתוקים.

למעשה, ככל שנצליח להציג באתרים אלה (ביושר, כמובן) את ההיבטים החיוביים והייחודיים שמאפיינים אותנו (רצוי בעזרת תמונות וניסוחים קצרים ולעניין), נזכה להתעניינות רבה יותר מצד הפנויים והפנויות שמדפדפים בין הפרופילים האישיים, שממלאים את מרבית אתרי ההכרויות. במילים אחרות: אם כולנו נקפיד מעתה למלא אחר ההמלצות הבסיסיות הללו, נזכה ללא ספק ברייטינג גבוה מן הרגיל, רייטינג שיפתח בפנינו מגוון רחב של מתעניינים, כך שתהיה לנו האפשרות לבחור - מבין כל הפונים אלינו - את אלה שעונים ביתר שאת על ציפיותינו, ולהתמקד בעיקר בהם.

בעולם העיתונות אומרים ובצדק, שתמונה טובה אחת שווה יותר מאלף מילים. זוהי אמירה שלא זקוקה למליצי יושר, כי היא הוכיחה את עצמה בתחומי חיים רבים. אני מדגיש נושא זה משום שחלק לא מבוטל מהנעזרים במגוון השירותים המוצעים ע\"י אתרי ההכרויות, כלל לא מצרפים תמונה לכרטיסי הפרופיל שלהם, ובעוד שאחרים, מבין אלה ששולחים תמונות לאתרי הכרויות, לא מיחסים לתמונותיהם את החשיבות העצומה שנודעת לפרסומן, כמנוף גדול להגברת מספר הפונים אליהם.

כדי להמחיש את חשיבות הצורך לשקוד במלוא הרצינות על הטקסטים שנכתבים על ידכם בכרטיס ההכרות האישי שלכם, כמו גם על בחירת התמונה הראויה ביותר לייצג אתכם (מבלי לדבר על איכות הצילום), אתייחס בסיום מאמר זה לשירות מעניין שהתפתח במרוצת השנים האחרונות סביב אתרי הכרויות בארה\"ב.

שם, בארץ האפשרויות הגדולות, כפי שמתברר, התפתחה התחרות גדולה בין מיליוני הגולשים, שכולם כאחד רצו לזכות במכסימום פניות מצד שאר הגולשים והגולשות. התחרות הגיעה למימדים כאלה, שבמקומות שונים ברחבי ארה\"ב קמו חברות ייעוץ מיוחדות, שהתמחו בכתיבת טקסטים ייחודיים לכרטיסי הגולשים (תמורת תשלום כמובן), ובמקביל לכך הושם דגש רציני על נושא ההפקה של צילומים מקצועיים עבור לקוחותיהם, המשתמשים באתרי ההכרויות.

בארץ, התחרות וההתייחסות של מרבית \"מחפשי האהבה\", אל היתרונות שעשויים לצמוח להם משימוש מושכל יותר בשירותים הניתנים ע\"י אתרי הכרויות, עדיין לא הגיע לרמת שיכלול ותחכום שכזאת, וחבל. עם זאת כל אחד מאתנו, עם קצת יותר מודעות לנושא זה יכול בכוחות עצמו לשפר את הרייטינג שלו בתוך אתרי הכרויות.

אין תגובות: