יום שישי, 9 ביולי 2010

טיפים למתחילים באתרי הכרויות

אתרי הכרויות באינטרנט מתפתחים ומשגשגים. הם מאפשרים לכל אחת ואחד למצוא את בת או בן הזוג שלהם אונליין. זו גם דרך להכיר חברים לחיים או אפילו שותפים לחתונה, ישנם סיפוריפ לא מעטים של זוגות אשר הכירו באתר הכרויות, נפגשו, התאהבו ולבסוף התחתנו.
אבל, זוהי משימה לא פשוטה להצליח בעולם הגודל ומתפתח של אתרי ההכרויות. יכול להיות ששמעתם על אנשים אשר ניסו את מזלם באתרי הכרויות אך לא הצליחו, או שאולי אפילו אתם מאותם אנשים.
הרי לכם מספר טיפים שיעזרו לכם למשוך יותר תשומת לב אליכם ולקבל יותר תגובות באתרי הכרויות בישראל.

דבר ראשון, אתם צריכים למצוא אתר הכרויות טוב. תחפשו במיוחד אחר האתרים אשר קיימים זמן רב. אלו בדרך כלל האתרים עם מספר החברים הגדול ביותר. לאחר מכן, צרו לעצמכם פרופיל מיוחד ומעניין המתאר מי אתם. אבל, הזהרו לא לחשוף יותר מדי פרטים אישיים על עצמכם. השתדלו לכתוב בצורה עניינית ומקורית והימנעו מתיאורים ארוכים ומייגעים. הדבר הבא הוא תמונה. חפשו תמונה של עצמכם המציגה המחמיאה לכם ומציגה את האישיות שלכם או הצטלמו במיוחד. לדוגמא, אם אתם אוהבים לטייל, ביחרו תמונה המצולמת בטבע.

אחרי שהגדרתם את הפרופיל האישי שלכם, זהו הזמן ליצור קשר עם חברים באתר. אל תפחדו ליצור קשר עם מישהי או מישהו אשר מוצאי חן בעיניכם. אם אתם הטיפוס הביישן, הינכם יכולים להתחיל עם יצירת קשר אחד בלבד.

אם אתם שולחים הודעות להרבה חברים במקביל, נסו לתת לכל הודעה כותרת ייחודית ומושכת ותבלו אותה עם שאלות הנוגעות לפרופיל שלהם. זה נותן לצד השני הרגשה שאתם באמת מעוניינים. אבל... הזהרו גם לא להראות יותר מדי להוטים! יש אנשים אשר נרתעים מכך.

מומלץ לשמור על ריחוק מסויים, לקחת את הקשר צעד אחר צעד, עד אשר שני הצדדים מוכנים 'לקפוץ למים העמוקים'.

לאחר כמה שיחות באתר ההכרויות, יכול להיות ששניכם תהיו מעוניינים להתחיל לדבר בטלפון. תמיד כדאי להיות זהירים במיוחד. כדאי מאוד גם להיות כנים, מכיוון שזוהי הדרך היחידה לדעת אם יש לכם עתיד ביחד.

בנוסף לכך, מומלץ לא להיות להוטים מדי לגבי תכנון הדייט המיוחל. אתם יכולים למצוא את עצמכם מצפים יותר מדי. דייטים ראשונים פעמים רבות מלאים בהפתעות לא צפויות. רצוי לקבוע את הדייט הראשון במקום ציבורי, כמו בית קפה או פאב, בו תוכלו להיות שניכם בטוחים ועדיין להנות. בנוסף כדאי לספר למשפחה או חברים שאתם יוצאים לדייט עם מישהו שהכרתם דרך אתר הכרויות. זה טוב לבטחון שלכם וגם בצורה זו, תוכלו לבקש שיתקשרו אליכם באמצע הדייט, מה שנותן לכם הזדמנות לעזוב אם מתעוררות בעיות...

מציאת בת או בן זוג באמצעות אתרי הכרויות יכול להיות לא קל. זוהי משימה הדורשת סבלנות וזמן. אבל, זה הולך ונעשה קל יותר עם הניסיון והזמן.

לכן, בפעם הבאה שאתם נרשמים לאתר הכרויות, זכרו את הטיפים הללו. האפשרויות מרובות וההיצע גדול, וקיים הרבה סיכוי שבסופו של דבר תמצאו את האחת או האחד בשבילכם!

אין תגובות: