יום שישי, 9 ביולי 2010

יתרונות וחסרונות של אתרי הכרויות

קיימים מגוון רחב של אתרי הכרויות ולמרות שכולם עוסקים בחיפוש אהבה עדיין קיימים הבדלים רבים החל מהאפשרויות הניתנות באתר ועד לאופי וסוג האנשים הגולשים בו.

הווה נמנה מספר תחומים של אתרי הכרויות תוך כדי מיתוג היתרונות והחסרונות שבהם.

אתרי הכרויות סקס
אתרי הכרויות סקס נועדו להגשמת פנטזיות של נשים, גברים וזוגות ובין היתר גם לכאלו שמחפשים ריגושים מהצד למרות שהם נשואים.

יתרונות אתרי הכרויות סקס: ריגושים והגשמת פנטזיות הינו דבר מהנה ובריא לנפש אך יש בו לא מעט סיכונים בעיקר לנשואים שבניכם המחפשים הכרויות דיסקרטיות.
חסרונות אתרי הכרויות סקס: באתרי הכרויות סקס רוב הכרטיסים בהם מופיעות נשים הינם כרטיסים פיקטיביים שנוצרו על ידי בעלי אתרים על מנת למשוך גברים. בעלי אתרים של הכרויות סקס נשארים ללא ברירה מכוון שנשים המחפשות סקס תמיד יוכלו למצוא ריגושים ופנטזיות מחוץ לאינטרנט ובטח שלא יחשפו עצמן לאתר ממותג למטרת סקס וסטוצים. ולכן במקרה זה לבעלי האתרים יש עבודה קשה ומייגעת כתוצאה מפתיחת כרטיסים חדשים באופן שוטף. בשל סיבה זו בעלי אתרים יחפשו לממש תוכנית שותפים עם בעלי אתרים אחרים.

אתרי הכרויות לבני נוער
אתרי הכרויות לבני נוער נועדו לגברים ונשים בין הגילאים 14 עד 18 למרות שתמיד תמצאו באתרים שכאלו גם כרטיסים של אנשים מבוגרים הרבה יותר.

יתרונות אתרי הכרויות לבני נוער: היתרונות באתר שכזה מחולקות לשניים, גברים ונשים. אצל גברים בין הגילאים 14 עד 18 ההורמונים משתוללים ללא הרף וגם אם הם באמת מחפשים חברה המחשבות על סקס לא עוזבות אותם. בחיזור נכון של חלק מבני הנוער לבנות גילם מצליחים הבנים למצוא חברה ואף להגיע לנחלתם שהיא בעצם אובדן הבתולין. אצל נשים הסיפור קצת שונה. גם אצלן גם אצל הבנים משתוללים ההורמונים ללא הפסקה אך בניגוד לבנים הן כמובן לא מראות זאת וממתינות לרגע ולעיתוי הנכון.

חסרונות אתרי הכרויות לבני נוער: החסרונות הם ללא כל צל של ספק באות לידי ביטוי דווקא אצל ההורים שילדיהם נרשמים לאתר הכרויות לבני נוער והסיבה לכך מאוד פשוטה אך באותה מידה קשה למיגור. לצערנו אתרי הכרויות שכאלו משמשים כטרף קל לפדופילים אשר מפילים בפח בני נוער תמימים.

אתרי הכרויות לדתיים
מי מאיתנו לא שמע פעם על הפתגם "צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים"? זהו פתגם שיכול היה להיות מעולה עבור אתרי הכרויות לדתיים במידה ואותם אתרים לא היו גובים תשלום עבור מנוי. הרי שמצווה אינה נחשבת כל עוד קיבלו עבורה תמורה כלשהי בעיקר תמורה כספית. אך כנראה שהדתיים שכחו כלל בסיסי זה.

יתרונות אתרי הכרויות לדתיים: כל אדם דתי /חרדי או שומר מצוות הדוק בין אם הוא גבר ובין אם היא אישה יכולים למצוא את השידוך המיועל באתר שכזה.

חסרונות אתרי הכרויות לדתיים: הפיתוי עבור הציבור החרדי הולך וגובר בשל העובדה שאתרים חדשים נפתחים מידי יום ולא רק אתרי הכרויות חדשים. עדין האינטרנט מקשה מאד על הציבור החרדי כאשר הם מחפשים אתרי הכרויות לחרדים ונתקלים "בשוגג" באתרי הכרויות סקס שחושפים מולם תמונות עירום וכדומה. הצדיקים האמיתיים במגזר החרדי רואים פיתויים אלו כמבחן לחיים הבאים, וכמו בכל מבחן קשה במיוחד יש הרבה שעוברים אך גם הרבה שנכשלים.

אין תגובות: