יום שישי, 9 ביולי 2010

איך בוחרים אתר הכרויות? ארבעה טיפים שיעזרו לכם למצוא אתר היכרויות המתאים עבורכם

הדרך הנפוצה ביותר היום למצוא אהבה או להכיר את החצי השני שלכם היא דרך האינטרנט. ואכן, אם רק תקלידו "אתר הכרויות" באחד ממנועי החיפוש, תגלו למצוא מאות אתרי הכרויות מכל הסוגים וכל המינים.

אתם יכולים כמובן להירשם לכולם אבל זה לא יהיה מעשי מצדכם כיוון שרבים מאתרי ההיכרויות האלה לא מתאימים לכם ולמה שאתם מחפשים. אז איך תדעו במה לבחור?

קבלו 4 טיפים שיעזרו לכם למצוא את אתרי ההכרויות המתאימים ביותר עבורכם:

שאלו את עצמכם: מה אתם מחפשים?

האם אתם מחפשים קשר רציני, אהבה וזוגיות או שאולי אתם יותר בקטע של בילויים, סטוצים ומחפשים קשר דיסקרטי. חשוב שתגדירו לעצמכם איזה סוג קשר אתם מחפשים כיוון שיש אתרי הכרויות שמתמחים בחיפוש אהבה, קשר רציני ואפילו הכרויות למטרת נישואין ויש אתרי הכרויות עבור אנשים המחפשים הכרויות דיסקרטיות, הכרויות סקס, סטוצים או פרטנרים להגשמת פנטזיות משותפות.

האם אתם שייכים לפלח אוכלוסיה מסויים?

על מנת להגדיל את סיכוייכם למצוא את בן/בת הזוג המתאימים ביותר, מומלץ שתבחרו באתר הכרויות המתמחה בהיכרויות בתוך פלח האוכלוסיה אותו אתם מחפשים.

אם למשל אתם דתיים או מסורתיים או מחפשים בן/בת זוג דתיים, כדאי לכם להירשם לאתרי הכרויות המיועדים לאוכלוסיה הדתית או החרדית. אם אתם אקדמאים וחשוב לכם שגם החצי השני יהיה אקדמאי, ישנם אתרי הכרויות מיוחדים המיועדים לסטודנטים או אקדמאים.

בני נוער יכולים להירשם לאתרי הכרויות המיועדים לצעירים ובני נוער. להומואים ולסביות מומלץ להירשם לאתרי הכרויות המתמחים בהיכרויות לאוכלוסייה ההומולסבית וגייז.

המלצות וביקורות

אל תתביישו! שאלו חברים ומכרים שהתנסו והשתמשו באתרי היכרויות על דעתם וקבלו מהם המלצות לגבי האתרים הטובים ביותר והיעילים ביותר. הם יוכלו לחלוק עימכם את חוויותיהם והתרשמותם מאתרי ההכרויות השונים שניסו וכך תוכלו לפחות לערוך סינון ראשוני.

בנוסף, מומלץ מאוד לחפש המלצות או ביקורות על אתרי הכרויות שונים באינטרנט. היום, טכנולוגיית ה- web 2.0 מאפשרת לכל אחד לכתוב המלצה או ביקורת על כל נושא בעולם בקלות. תתפלאו כמה מידע ניתן למצוא על האתרים השונים, על ההבדלים ביניהם או על הפ'יצרים שכל אתר מציע.

ידידותי למשתמש

מציאת אהבה או קשר זוגי הינה עבודה לכל דבר. כמו שבעבודה שלכם אתם מעדיפים לעבוד עם כלים נוחים לשימוש, ברורים וידידותיים למשתמש כך גם אתר ההכרויות שלכם צריך להיות.

בדקו את האתרים: האם ברורים ונוחים לשימוש? האם הם מאפשרים ניווט קל בין הפונקציות השונות שהם מציעים? האם הם אינטואיטיביים או שצריך לפחות תואר שני על מנת לגלוש בהם? האם התצוגה שלהם נוחה לעין? בחרו רק באתרים שאיתם מרגישים בנוח.

זכרו: אתר הכרויות חייב להיות מתאים לצרכים האישיים שלכם. קחו את הזמן, תגדירו לעצמכם מה אתם רוצים, חפשו המלצות, בדקו מה מציע כל אתר... בקיצור, תהיו בררנים לפני שאתם בוחרים להצטרף לאתר הכרויות מסוים כי כך תגדילו את הסיכויים שלכם למצוא בדיוק מה שאתם מחפשים. בהצלחה!

אין תגובות: