יום שישי, 9 ביולי 2010

הכרויות וחיפוש אהבה בשבילכם באינטרנט

אתרי הכרויות נהיים שכיחים יותר ויותר למציאת אהבה מכמה סיבות: זה חוסך זמן, כי אתם בעצם לא צריכים לצאת מהבית ואתם יכול להכיר באתרי הכרויות תוך כדי כך שאתם בעבודה, או בלימודים עם המחשב הנייד, זה מגדיל לכם את אפשרויות הבחירה, כי אתה יכול לפנות לכמות גדולה של בחורות בזמן נתון דבר שלא מתאפשר לך לעשות כשאתה בבר למשל. הדבר לא אפשרי מכיוון שאתה עלול להתייאש לאחר מס' דחיות או לחלופין, אם וכאשר הצלחתם להשיג מספר, כפי שכבר נכתב ,כולם כבר נמצאים באתרי הכרויות, גם נשים, גם גברים,. יש עוד לא מעט סיבות אחרות למה אתרי היכרויות יכולים להוות אופציה ממש טובה עבורכם להכיר אנשים, אך אלה העיקריות שבהן.

כולנו חוששים מאתרי הכרויות, אפשר לפשט זאת ולטעון כי הפחד הוא בעצם מהשינוי. שינויים, באופן כללי, לא אהודים על רובינו, אנחנו רגילים לשגרה הקטנה שלנו, לחיים המוכרים שלנו ולא פעם אנו נמנעים מלשבור את ההרגלים שלנו, לא משנה עד כמה אתרי הכרויות מועילים לנו ולעיתים אף מזיקים, בגין אותו פחד אנושי.

נטרול הפחד הבסיסי הזה, או יותר נכון הפיכתו לכוח המניע לעשייה במקום לכוח משתק המונע עשייה- הוא אחד התהליכים החשובים בהתפתחות אישית.
חדשות, או יותר נכון ההימנעות מהן, במיוחד במקרים של הכרויות למטרות רומנטיות, הם סיבה לתירוצים עצמיים שונים המתבססים, בעיקר ושלא בצדק, על סמך ניסיון עבר, ומהווים מחסום פנימי המונע, בעצם, את ההתקדמות שלנו לקראת מערכת יחסים ומציאת אהבה באתרי הכרויות. יש צדק באמרה שאם תמשיך לפעול באותה צורה- תמיד תקבל את אותן תוצאות.

כל זוג שהכיר באתר הכרויות ונמצא בתהליך הכרות זקוק לקצת חופש בין הפגישות, כדי לאפשר לתהליכים הרגשייםוהאינטלקטואליים של בני הזוג לפעול. זוגות שמתגוררים במרחק רב זה מזו ומתקשרים בינהם באתרי הכרויות חייבים ללמודלאזן בין הרצון שלהם למצות את הזמן הקצר שהם מבלים יחד, לבין הצורך במרחב אישי. שנות ניסיון רבות לימדו אותנו שזוג שמנסה לבלות את כל שעות הערות שלו ביחד, גורםבסופו של דבר לאווירה של מתח, אי שקט וחוסר סיפוק.

צריך לשנות את התפיסה האישית בנוגע לאתרי הכרויות
עולמינו מלא באנשים, מעניינים יותר או פחות, יפים בעינינו, מושכים אותנו וברור כי יש אנשים שלא יעניינו או ימשכו אותנו כלל- צריך לזכור שאכן יש המון דגים בים ו באתרי הכרויות .יכול להיות שלא רק אחד יעניין אותנו אלא אפילו יותר מאחד, מה שבטוח הוא שאם נרצה להכיר מישהו אין בעיה של מִבחר או אפשרויות.

הגדירו לעצמכם מה הרצון שלכם מאתרי הכרויות מה הדברים החשובים לכם יותר מכל? האם זה הגיל, האם זה המצב המשפחתי האם זה השלב בחיים בו נמצא האדם ואולי כרגע הכי מעניין אתכם לחפש אהבה באתרי הכרויות, מתי הייתה מערכת היחסים האחרונה של האדם או מדוע היא נסתיימה.

לאחר שהגדרתם לעצמכם מהו אתר הכרויות עבורכם, מהו המושג הכללי אותו אתם מבקשים לדעת בנוגע לאדם שתרצו להכיר – יהיה לכם הרבה יותר קל. זכרו שהיכרות, בסך הכול, היא דבר נחמד, הכול ראשוני, אין התחייבויות עדיין.

השאירו את הסיטואציה של אתר הכרויות במקום הנחמד והמעניין שיצרתם, בין אם אתם רווקים או רווקות, גרושים, גרושות ולא משנה, בעצם, הסטאטוס, מה שמשנה הוא שכעת תוכלו לפעול באופן שונה ולהכיר אנשים חדשים באתרי הכרויות לא מתוך חשש או לחץ אלא מתוך עניין והנאה- וזה נקרא לעבור את הפחד.

אין תגובות: