יום שישי, 9 ביולי 2010

זהירות באתרי הכרויות – 7 כללים לשימוש זהיר באתרי הכרויות

ללא ספק, הכרויות באינטרנט יכולה להיות חוויה נהדרת ומתגמלת ובוודאי זוהי דרך נפלאה למצוא את בת או בן הזוג המושלמים בשבילנו.
בכל חודש, עשרות אלפי אנשים בארץ גולשים באתרי הכרויות. רבים מאלו אשר נרשמים לאתרי הכרויות, אפילו מתחתנים בסופו של דבר.

באופן כללי, אין ספק כי השימוש באינטרנט בכלל ובאתרי הכרויות בפרט, הולכים ונעשים בטוחים יותר ויותר. רוב האתרים נוקטים בשיטות מתקדמות בכדי לשמור על הבטיחות שלנו ועל הפרטים האישיים שלנו. בכל זאת, תמיד ישנם אנשים אשר "אורבים" לגולשים תמימים וברצונם לפגוע בגולש, גם אם רק לשם שעשוע אישי.

1. כשמדובר בבטיחות באינטרנט, הדבר הראשון שיש לעשות היינו פשוט – לסמוך על האינטואיציה. כאשר יוצרים קשר עם מישהו או מישהי באתר הכרויות, במידה ומרגישים הרגשה פנימית כי "משהו לא בסדר", מומלץ להפסיק את הקשר. פעמים רבות האינטואיציה שלנו היא נורית האזהרה הטובה ביותר.

2. למרות שכולנו אוהבים אתרים חינם, מומלץ מאוד להרשם אך רק לאתרי הכרויות בתשלום. באתרים אלו, יש בדרך כלל בקרה וסינון רבים יותר של הנרשמים. כמו כן, כאשר יוצרים קשר עם מישהי או מישהו אשר שילמו כסף על מנת להרשם לאתר, סביר להניח שהיא או הוא באמת מחפשים הכרויות ובאמת רציניים. בנוסף, תשלום לאתר הכרויות מאפשר זיהוי ואיתור טוב יותר של הנרשם במידה ומשהו משתבש וכן נפלתם קורבן לרמאות.

3. כאשר מתחילים קשר עם חבר או חברה באתר הכרויות, אין צורך להרגיש מחוייבות למסור פרטים אישיים מיידית. כדאי מאוד לפתוח חשבון דואר אלקטרוני ייעודי רק לצורך הכרויות באינטרנט וללא ספק מומלץ קודם כל להשתמש בכלים אשר אתר ההכרויות מספק לכם כמו צ'אט ומסרים פרטיים.

4. תמיד כדאי להיות עם האצבע על הדופק. אם אין למישהו או מישהי באתר תמונה בכרטיס האישי, והיא או הוא מסרבים לתת תמונה שלהם, יכול להיות מאוד שיש משהו חשוד. בנוסף, תמיד כדאי לשים לב כיצד הצד השני יוצר תקשורת, לבחון האם התקשורת היא אגרסיבית, שתלטנית או לא יציבה. לסיכומו של עניין, כאשר לא יודעים מי נמצא או נמצאת בצד השני, כדאי תמיד להיות זהירים ואפילו מעט ביקורתיים.

5. במידה והחלטתם לקחת את הקשר שלכם לשלב הבא, מומלץ לא למסור מייד את מספר הטלפון שלך. רעיון נהדר יהיה לשוחח קודם כל ב"סקייפ" או בשירות דומה של שיחות באינטרנט.

6. לא לפחד לשאול הרבה שאלות. שאלות פשוטות יכולות לתת תמונה ברורה יותר של האדם איתו מדברים. כדאי תמיד לשאול שאלות ואם החבר או החברה אינם מוכנים לענות על שאלותיכם באופן עקבי, נראה כי אין מה להמשיך את הקשר.

7. דבר אחרון אך לא פחות חשוב – בפגישה הראשונה תמיד מומלץ להפגש במקום ציבורי הומה אדם כאשר כל אחד מגיע באופן עצמאי. פאב, בית קפה או מסעדה הם המקומות הבטוחים והטובים ביותר! תכירו, תבלו והכי חשוב - תמצאו אהבה...

אין תגובות: