יום שישי, 9 ביולי 2010

אתרי הכרויות - 3 סודות שיעזרו לכם למצוא אהבה באינטרנט

כולנו מחפשים אהבה והיום בעידן האינטרנט זה נעשה הרבה יותר פשוט. לא מאמינים? הידעתם שיותר מ-500,000 אנשים חברים באתרי הכרויות שונים ברשת! כן, יותר מחצי מיליון ישראלים מחפשים אהבה באתרי הכרויות ברשת האינטרנט, אם אתם לא שם, אתם פשוט מפסידים הרבה מאוד בני זוג פוטנציאליים!

אז איך מוצאים אהבה באתרי הכרויות?

שלב ראשון: צריך למצוא את אתר ההכרויות המתאים ביותר עבורכם. יש מאות אתרים ברשת שמוכנים לסייע אבל רק חלק מהם באמת מסוגלים לעזור. הרעיון הוא למצוא אתר הכרויות פופולארים ומכובד שבאמת שווה להצטרף אליו. נכון, לפעמים זה עולה כסף, אבל כמו שידוע, דברים טובים עולים כסף ואם אתם מחפשים אנשים איכותיים ורצינים כמוכם, סביר להניח שגם הם גולשים באתרי הכרויות איכותיים שצריך לשלם עבורם כסף. בכל מקרה, מדובר בהשקעה קטנה יחסית לתמורה שאנחנו מקבלים.

אז איך בוחרים אתר הכרויות מוצלח? דבר ראשון, כדי לשאול חברים ולקבל מהם המלצות וביקורות. חברים שהתנסו והשתמשו באתרים יוכלו לספר לכם על החוויות שלכם וזה מאוד עוזר כדי להכנס לעניינים ולהבין איך העסק עובד. בנוסף, כדאי מאוד לחפש ביקורות באינטרנט, ניתן למצוא אתרים שעורכים השוואת אתרי הכרויות ועוזרים בעצם להבין אילו פונקציות מציע כל אתר ומה ההבדלים בניהם.

שלב שני: פתיחת פרופיל אישי. אחרי שהצטרפנו לאתר הכרויות פופולארי צריך להתחיל להכניס תוכן בפרופיל האישי שלנו. אסור לזלזל בשלב הזה כי הוא חשוב מאוד. הפרופיל האישי שלנו משמש כעמוד המכירות האישי שלנו, כל החברים באתר יכולים לראות אותו וזה עוזר להם להכיר אותנו. כדאי לספר על עצמכם באופן אמיתי וכנה, לספר מי אתם ומה מעניין אותכם אבל גם לא לחשוף יותר מידי פרטים אישיים(תמיד כדאי להשאיר קצת סודות להמשך). בנוסף, חשוב מאוד להוסיף לפרופיל האישי תמונה טובה ומחמיאה שמייצגת אתכם כמו שאתם. אל תבחרו תמונה שבה רואים אתכם מרחוק וקשה לזהות את הפנים שלכם, אלא תמונה איכותית שאתם באמת אוהבים וניתן להבחין בכם בקלות.

שלב שלישי: יצירת קשרים ראשוניים. אחרי שהכל מוכן, הפרופיל והתמונה, אפשר להתחיל במסע הנפלא של חיפוש אחר האהבה. התחילו לעבור בין הפרופילים השונים באתר, חפשו אנשים שיש לכם תחומי עניין משותפים ושנראה לכם שיהיה מעניין לדבר איתם. כדאי להתחיל ליצור קשרים בעדינות ע"י הודעות פרטיות או ע"י קריצות (קיים בחלק מהאתרים).

אין תגובות: