יום שני, 15 בנובמבר 2010

עשרת הדיברות להכרויות באינטרנט

1. בחירת אתר הכרויות – קיימים עשרות אתרי הכרויות באינטרנט, אתרי הכרויות לקשר רציני, אתרי הכרויות דיסקרטיות, אתרי הכרויות לדתיים, אתרי הכרויות לסטוצים, אתרי הכרויות לנכים, אתרי הכרויות לסטודנטים, אתרי הכרויות לאקדמאיים, אתרי הכרויות בתשלום, אתרי הכרויות חינם ואפילו אתר הכרויות לצמחוניים. כדי לא ללכת לאיבוד במיליון אתרים, כדאי להגדיר מראש מה מחפשים ולהצטרף לאתר המתאים. אם אתם מחפשים קשר רציני אל תחפשו אותו באתרי סטוצים וכד'. תוכלו להעזר באינדקס אתרי הכרויות כדי לבחור את אתרי ההכרויות המתאימים לכם.

2. הפרופיל האישי - הפרופיל האישי באתר הכרויות הוא בעצם כרטיס הביקור שלך, והוא הדבר שמצריך הכי הרבה השקעה ומחשבה כדי להצליח. אני כמובן לא מדבר על גיל, מזל אסטרולוגי, איזור מגורים, גובה וכל שאר הפרטים היבשים. אני מדבר על השדות שבהם יש את האפשרות לטקסט חופשי כגון: " על עצמי" , "מה הייתי לוקח איתי לאי בודד?" "על בן הזוג המבוקש" וכד'.

כתיבה נכונה תמשוך אנשים לפנות אלייך ולענות לפנייותך. אז איך עושים זאת?

•הקפידו למלא את כל השדות, אל תדלגו או תכתבו " מבטיח לענות אח"כ" או "נשמור את זה לשיחה פנים אל פנים". לפעמים תושבה טובה על שדה אחד קטן יכולה לעשות את כל ההבדל....
•הומור,שנינות,מקוריות ויצירתיות יהפכו את הכרטיס שלכם באתר הכרויות לאטרקטיבי. אם הצלחתם להעלות חיוך על שפתי מי שקורא את הפרופיל שלכם...חצי עבודה כבר עשיתם. כמובן שלא צריך להגזים, אלא רק לתבל את הכרטיס בקצת הומור. אפשר גם לכתוב את הטקסט בחרוזים או כחמשירים.
•הקפד על עברית תקינה, ובדוק היטב שגיאות כתיב, לעיתים גם שגיאה שנעשתה בשל מהירות יכולה להציג אותך אחרת לחלוטין ולהרוס הכל....
3. תמונה -תמונה אחת שווה אלף מילים, במיוחד באתרי הכרויות -הוספת תמונה לפרופיל האישי היא המפתח שלך להצלחה באתר הכרויות. חברים שהעלו תמונות לאתר הכרויות מקבלים הרבה יותר פניות מאשר חברים ללא תמונות,מהסיבות הבאות:

•העלאת תמונה משדרת ביטחון עצמי ורצינות, במיוחד כאשר מדובר בתמונה ברורה ומוצלחת, ומעודדת פניות.
•אתר ההכרויות עצמו מדרג בראש התוצאות את החברים שהעלו תמונות, מתוך רצון לגרום לחברים להעלות תמונות, הן על מנת להגביר את הסיכוי לקבלת פניות, והן מכיוון שאתר הכרויות ללא תמונות הינו אתר הכרויות לא אטרקטיבי ומשעמם. באתר הכרויות רציני ניתן במהלך החיפוש לבצע סינון של חברים שלא העלו תמונות. מרבית החברים מחפשים חברים בעלי תמונה בלבד (אנשים לרוב לא אוהבים הפתעות באתרי הכרויות...), ולפיכך אף לא נחשפים ופונים לחברים שלא העלו תמונה לאתר.


4. חיפוש נכון - באתרי הכרויות ישנו מבחר של עשרות אלפי פנויים ופנויות והזמינות היא עצומה ומאוד מבלבלת.חפשו אהבה לפי הקריטריונים החשובים באמת.למשל עישון הוא דבר שיכול מאוד להפריע ולהציק לאדם מסויים, ולפיכך הוא בהכרח ייחפש בת זוג שאינה מעשנת ויגדיר זאת בחיפוש. לעומת זאת, אם הוא יגדיר בגובה המבוקש החל מגובה 1.65 הוא עלול להפסיד בת זוג מדהימה שגובהה רק 1.64, לכן אל תהיו מקובעים בדברים הללו, והגבילו את החיפוש רק לפי הדברים הממש מהותיים.



5. יוזמה – סטטיסטית באתר הכרויות הגברים הם אלו שיוזמים לרוב את הפניות. נתקלתי בלא מעט נשים שציפו תמיד שהגבר יהיה זה היוזם את הפנייה אליהן. אל תתקבעו בחשיבה הזאת.ראיתן מישהו שמוצא חן בעיניכן? תכתבו לו. ראיתם מישהי שמצאה חן בעיניכם אבל אתם אומרים לעצמכן שהיא בטח כבר קיבלה המון פניות והיא בטח לא תשים עליכם? אל תחששו מסירוב. תכתבו לה.



6. יצירת קשר - אחרי שכבר יצרתם כרטיס כ"כ מושקע, וחיפשתם במשך שעתיים את התמונות הכי טובות לאתר, חיפשתם את הנסיכה המושלמת ומצאתם מועמדת פוטנציאלית.עכשיו צריך גם לכתוב לה....

אז איך כותבים הודעה שתאהב לקבל וגם תתייחס אליה?

הכלל הראשון והחשוב, פנייה בצורה אישית, שהצד השני לא ירגיש שאותה הודעה נשלחה בסגנון "העתק-הדבק" לעוד 200 איש באתר הכרויות. פנייה אישית היא קודם כל לפנות לאדם בשמו הפרטי (מותק,סקסית,חומד וכד'...תשמרו לאח"כ) , התייחסו בהודעה לדברים שכתב הנמען בכרטיס האישי שלו, אפילו לפרטים הקטנים.

כלל שני: ותרו על הודעות בסגנון של " היי" , "מה קורה" "יש לך מסנג'ר?", תשקיעו קצת בהודעה, קצת חוש הומור ושנינות, קצת טיזינג, אפשר לשלב איזו מחמאה, אבל בעדינות, לא משהו נמרח מדי.



7. תפסת מרובה לא תפסת – באתר הכרויות מדובר בדרך כלל בגברים שיורים לכל הכיוונים במטרה לפגוע במשהו, ולפיכך שולחים הודעה ל100 נשים (לרוב את אותה הודעה בשיטת העתק –הדבק), מקבלים תשובות חזרה מ50 נשים, ומתייחסים רק ל 3-4 וגם אז הולכים לאיבוד ולא מצליחים להתרכז ולהשקיע באחת. על זה בדיוק נאמר "תפסת מרובה- לא תפסת". אל תירו לכל הכיוונים, תפנו רק לאלו שבאמת מוצאות חן בעיניכם, ואל תתחילו קשרים כם כמה נשים במקביל.



8. זהירות ובטיחות - התייחסו לכל כרטיס ב"כבדהו וחשדהו", למרות שהאתר ההכרויות מיועד לפנויים ופנויות בלבד, הרי שתמיד יהיו כמה נשואים שייתחזו לרווקים או לפרודים, במטרה למצוא איזה סטוץ כייפי. אם הכרת מישהו שטוען שהוא רווק, אבל לא יכול להפגש או לדבר בשעות הערב ובסופי שבוע..תביני לבד במה מדובר..וכמובן דווחי על כך.

באתר הכרויות אל תחשפו פרטים שלא הייתם מוסרים לאדם שהכרתם זה הרגע ברחוב. נהגו בתבונה,רגישות וזהירות בתגובות שתשלחו ובפניות שתקבלו.



9. זמינות – הקפידו לענות ישר על כל הודעה שקיבלתם.המהירות יכולה להיות גורם מכריע ב"תחרות" כיוון שאנשים לא אוהבים לחכות יותר מדי לתגובה. נסו לבקר באתר על בסיס יומי, באתרי הכרויות המערכת מציגה את תוצאות החיפוש לפי תאריך ביקור אחרון באתר, כלומר כל ביקור באתר מקפיץ אתכם לראש טבלת תוצאות ההכרויות.



10. קלילות והנאה - בסופו של דבר, הכי חשוב לזכור שאמורים להנות מהשלב הזה של ההכרות, מההתרגשות, ההתלהבות, הסקרנות...קחו את הכל בקלילות,בהומור, יהיו הכרויות מזעזעות בדרך – קחו אותן בקלות ותמשיכו הלאה, בדרך לאהבה, אל תמהרו לשום מקום,תאמינו שזה יצליח ותראו שזה יקרה.

תגובה 1:

איך למצוא סטוצים בקלות אמר/ה...

יופי של פוסט ממצה מעמיק ונותן הרבה מידע
אם מישהו מעוניין לדעת איך למצוא סטוץ האתר הזה יעזור לו
https://sites.google.com/site/awscfs/chatwin/thebigsecert