יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

אתר היכרויות בחינם - טיפים לשימוש באתרי הכרויות

כאמור, אתר הכרויות באינטרנט מאפשרים לפנויים ופנויות למצוא בני זוג באופן פשוט ונוח אבל כדאי מאוד לקרוא את הטיפים הבאים לפני שאתם יוצאים למסע החיפוש שלכם. כמו בכל דבר בחיינו, מציאת בן או בת זוג באתר היכרויות מצריך מאיתנו קצת "שיווק" עצמי, אם נשתמש בכמה סודות קטנים (שאותם נגלה עוד מעט) נוכל לזכות ביותר תגובות וכך להכיר הרבה יותר אנשים.

דבר ראשון, לפני הכל, אנחנו צריכים למצוא אתר שיתאים לנו ושיהיה איכותי. לשם כך, מומלץ לבדוק את ההשוואה שערכנו בין אתרי הכרויות מובילים ברשת האינטרנט. לאחר שמצאתם את האתר שמתאי ביותר עבורכם תוכלו להצטרף ופתוח את הכרטיס האישי שלכם.

הכרטיס האישי ב אתר הכרויות
הכרטיס האישי הוא בעצם נקודת ההתחלה שלכם, כל מי שיתעניין בכם יקרא ראשית את הכרטיס האישי כדי להכיר אתכם וללמוד עליכם. לכן, המידע שאנחנו בוחרים לרשום בכרטיס הוא חשוב ביותר ולא פחות חשוב, האופן בו אנו מציגים את המידע. חשוב מאוד ליצור פרופיל מעניין ככל האפשר המתאר מי אתם, מה אתם אוהבים וגם מה אתם לא אוהבים. השתדלו להימנע מחשיפת פרטים אישיים מידי והישארו תמציתיים. תיאורים ארוכים ומגילות ארוכות לא מסייעות, כאן המקום להיות ענייניים ומקוריים עד כמה שאפשר.

תמונת הפרופיל
תמונת הפרופיל היא התמונה החשובה מכולן, כמו שאומרים "תמונה שווה אלף מילים". אל תוותרו על השלב הזה בשום אופן, ללא תמונה מעטים מאוד ירצו ליצור אתכם קשר. לכן, חשוב למצוא תמונה שאתם אוהבים ושמחמיאה לכם. השתדלו למצוא תמונה שלכם לבד ולא בין עוד הרבה אנשים כדי שיהיה קל להבחין בכם.
טיפ: תמונה מחוץ לבית תמיד עדיפה על פני רקע הקיר הלבן שמאחוריכם!

יצירת קשרים
אל תפחדו ליזום קשרים בעצמכם, הר זו המטרה של ה אתר הכרויות, למצוא בן/בת זוג. השתדלו לפנות לאנשים באופן נעים וקליל, אנחנו לא רוצים לחשוף יותר מידי פרטים ולהראות להוטים מידי בהתחלה. השתדלו לפתוח נושא שיחה כללי, אם יש לכם תחביב משותף הוא יכול להיות נושא טוב לשיחת הכרות ראשונית. חלק מאתרי ההיכרויות מאפשרים לשלוח קריצות או סמיילים מבלי לפתוח ממש בשיחה, גם זו דרך טובה ליצור קשר עם בן או בת זוג שמוצאים חן בעיניכם.

יציאה מהאתר
לאחר מספר שיחות מוצלחות באתר כדאי לעבור לשיחה טלפונית. שימו לב, חשוב להתקדם באיטיות ולהיזהר בחשיפת פרטים אישיים מידי. שיחות טלפון יכולות ללמד הרבה מאוד על הצד השני הרבה לפני הפגישה המיוחלת. בנוסף, שיחות הטלפון עוזרות להעמיק את הקשר ולבדוק האם אתם מתאימים עוד לפני הפגישה האמיתית.

יציאה לדייט
כאמו, לא כדי להזדרז לצאת לדייטים אלא קודם לפתח קשר טוב בשיחות הטלפונית, להכיר זה את זו ולראות שיש לכם בסיס משותף לשיחה ולבילוי. בפגישה הראשונה כדי לצאת למקום מוכר שיכול להתאים לשניכם לשיחה. בנוסף, כדאי לספר לחברים או למשפחה שאתם יוצאים לדייט עם בן או בת זוג שפגשתם באתר ההיכרויות ולבקש מהם להתקשר במהלך הדייט לשאול לשלומכם.

נהוג לומר כי דרושה סבלנות עד למציאת בן/בת הזוג המושלמים. לפעמים, מציאת אהבה באתרי הכרויות יכולה לקחת זמן אבל עם קצת מזל כולם בסוף מוצאים את החצי השני שלהם.

אין תגובות: