יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

ריכוז מעולה ועדכני של כל אתרי ההכרויות החינמיים בארץ

ריכזתי עבורכם רשימה יחסית מלאה של כל אתרי ההכרויות בחינם בארץ . אז תהנו !! בנימה אישית רק אומר שאת אישתי הכרתי דרך אתר נפגשים החינמי לחלוטין . והיום אחרי 3 וחצי שנים אני נשוי עם ילדון חמוד בן חודשיים וחצי . אז בהצלחה לכולם


כפיות
הכרויות, אהבה, ומגזין סינגלס מבית תפוז אנשים. הרשמה חינם.


Look4Love - הכרויות בחינם
אתר הכרויות חינם, עם מאגר נתונים גדול. אפשרות להוסיפת תמונות.


LoveStory.co.il - אתר הכרויות עם סוף טוב
אתר הכרויות חינם זה נועד עבור הפנויים והפנויות שביניכם וביניכן המחפשים להכיר ורוצים להרחיב את האפשרויות אל מעבר למעגל הידידים הקיים. צוות האתר עושה מאמצים להביא לידיכם אתר בטכנולוגיה מתקדמת ורואה למטרה להפוך את החוויה האמצעית אשר מופעלת לרוב בעזרת מנגנוני הודעות טקסטואליים לחוויה בלתי-אמצעית על ידי הודעות קוליות ושיחה קולית בא תוכלו לעבור את המחסומים הרגילים הקיימים באתרי הכרויות.


Sea of Love
Sea of Love הינו אתר הכרויות חינמי אשר הוקם במיוחד בעבור תושבי אילת והערבה והמבקרים באיזור. בשל ריחוקו וניתוקו של איזור הדרום ממרכז הארץ, כמו גם בשל המבקרים הרבים המגיעים לאזור, עלה הצורך לבנות קהילה מקומית עבור תושבים ומבקרים שלא מצאו לעצמם תשובה באתרים הארציים הכלליים. ואכן באתר מאות פרופילים של תושבי העיר הדרומית והוא מאפשר הקמת פרופיל אישי, העלאת תמונות פרטיות וגלויות, הפעלת שיחה אישת באמצעות מיסרונים, שיחת צ'ט אישי או באמצעות מצלמה וכן אפשרות לסמן חברים, מועדפים, פרטים אודות פרופילים אחרים ואף חסימת פרופילים לא רצויים.


zDate
מאגר עצום של נשים וגברים למטרת זוגיות. לאחר ההרשמה ניתן לחפש ולצפות בפרופיל השונים.


אהבות - כאן תמצא אהבה
אתר ההכרויות מציע התאמה ייחודית בין בני-זוג למציאת אהבה, וכן מאגר פנויים-פנויות איכותי ועשיר לרווקים ורווקות המחפשים זוגיות, חברות, דייטים, ואף חתונה ונישואין. בנוסף על תמונותתוכלו למצוא וידאו, ופרופילים מקיפים של חברי האתר שנוח לעיין בהם וללמוד מהם על הבחורה או הבחור שמולך.


אוהבים.נט
אינדקס אתרי הכרויות בארץ מסודרים לפי קטגוריות: הכרויות חינם, הכרויות דתיים, הכרויות סטודנטים ואקדמאים, הכרויות סטוצים, הכרויות גייז ועוד. לשימושכם חינם!!!


אטרף דייטינג
אתר הכרויות מקבוצת אטרף. הצטרפות למאגר הפנויים / פנויות היא חינמית לחלוטין. לכל אדם יש כרטיס פרטים וכמו כן ניתן להעלות תמונות אישיות לאתר.


אטרף וין אתר הכרויות לגברים ונשים הרשמה חינם
כל מה שהכרתם על אתרי הכרויות עומד להשתנות. הרשמו עכשיו חינם והתחילו להכיר גברים ונשים. אטרף וין הוא אתר הכרויות ידידותי ונוח הכולל צ'אט, פורום ופורטלים. האהבה מחכה לכם בלחיצת כפתור.


גברת - נעים להכיר
גברת, אתר הכרויות חברתי לנשים בלבד. אתר גברת מאפשר לנשים האוהבות נשים, להכיר, לשתף תכנים, לקרוא ולהגיב לתכנים במגזין המכיל כתבות וחדשות במגוון תחומים:מוסיקה, תרבות, מקומות בילוי, לצ'וטט במסנג'ר אישי, להקים רשת חברתית ועוד.


הכרויות - מייקלאב
מייקלאב הינו אתר השם בפניו את המטרה ליצור קשרים חברתיים אשר יעזרו בהגשמת כל הפנטזיות המיניות והגשמת כל סוג של קשר בין אם זה סטוץ, סקס, מין או קשר רציני. מייקלאב פתוח לכל סוגי האנשים והאוכלוסיה: נשים וגברים, רווקות ורווקים, זוגות נשואים, לסביות וג'ייז.


הכרויות Funlove
פורטל היכרויות FunLove מעניק לכם לכלל הגולשים להכיר חברים חדשים לכל כיווני הקשר קיימים בתחום היכרויות. פורטל היכרויות FunLove נועד כדי לתת לכם את הכלים המתקדמים וקלים להפעלה ולהבנה כדי שתוכלו לממש את הניתן בפורטל היכרויות FunLove. פורטל היכרויות FunLove מאפשר לכם להתחרות באתר בתחום היכרויות באזור Top - 100 תוכלו גם לתת תגובה לתמונות אשר הוכנסו למאגרי תמונות איכותיים. פורטל היכרויות FunLove מאפשר לכם להיות מנהיג אזורי, פרטים באזור שאלות/תשובות אודות תחרות מנהיג אזורי.


לולב הכרויות
אתר הכרויות לפנויים ופנויות. לאחר רישום קצר ניתן לחפש ולמצוא את המתאימים לכם, לשלוח הודעה, ליצור קשר ומכאן הכל תלוי בכם. הכל חינם וללא תשלום.


מסיבות חילופי זוגות והכרויות
מסיבות חילופי-זוגות הסבר באתר על המסיבות,בפורומים באתר הכרויות בחינם.


נפגשים
אתר הכרויות חינמי, ללא דמי מנוי. לטעמי אחד האתרים הטובים ביותר בתחום אתר ההכרויות  החינמיים!!!


נפגשנו - לחפש אותך ולמצוא
נפגשנו, אתר היכרויות אחר. נפגשתם במציאות בבית קפה, בסרט או בתור לכספומט ולא הספקתם?...נפגשנו הוא הפתרון. דרך האתר תמצאו שוב אנשים שפגשתם במציאות. תוכלו ללמוד עליו או עליה וליצור קשר למטרות חברתיות, רומנטיות או אפילו עסקיות.בנפגשנו תמצאו אהבה או חברים שאיבדתם.


פגוש אותי
אתר הכרויות והפקת אירועים לפנויים ופנויות בחינם.שימוש באתר חינם. האתר משלב בין הכרויות און ליין לאירועים בהפקת האתר בפועל.


פלירטוט - פורטל הסטוצים החם של המדינה!
אתר נחמד וחינמי לחלוטין להכרויות וסטוצים. באתר ניתן להרשם בחינם ולבנות לעצמך כרטיס פרטים אישיים, להוסיף ולעדכן תמונה, וכן ליצור קשר עם כל אחד מהרשומים באתר. האתר נועד לכל האנשים באשר הם ולכל ההעדפות המיניות.


קוקי - אתר הכרויות בחינם
קוקי זה אתר הכרויות חברים מהמשוכללים שיש בארץ כל חבר רשום מקבל כרטיס אישי עם עיצובים מוכנים מראש - או עיצוב מותאם אישית.


שקוף בצפון
אתר הכרויות ומפגשים לפנויים ופנויות מהצפון.

אין תגובות: